مردمن توباشي..



اينجا همه چي درهم

مرد من که تو باشی زن بودن خوب است....

از میان تمام مذکر های دنیا فقط کافیست پای تو در میان باشد...

نمیدانی برای تو خانوم بودن چه کیفی دارد...

عکسونه- عکس های متحرک عاشقانه و زیبا



نظرات شما عزیزان:

امیرتنها
ساعت14:08---4 تير 1393
وب عالیه داری/پست های خوشملی داری
پاسخ:مرسي


MEHDi
ساعت19:17---3 تير 1393
تو نباشی بی قرارم حس ندارم گوشه گیرم بی تو من تنهایم قلبی تنها
پاسخ:مرسي


پسر خوب
ساعت8:26---3 تير 1393

دلم تنهایی میخواهد . . .
دلم یک کام سنگین از سیگار میخواهد . . .
آنقدر سنگین که سنگینی یاد تو را از یادم ببرد . . .
هه . . .
خدا بگویم چه کارت کنه . . .
کاری کردی که روی سیگارمم به روم باز شد . . .

پاسخ:مرسي


پریناز
ساعت6:55---3 تير 1393
منم دلم از این مردا میخواد
پاسخ:الهي من دعا ميكنم يكي گيرت بياد


حامد شایسته
ساعت22:50---2 تير 1393
وبلاگ خوبی داری سرم شولوغه ولی وقت دیگه میبینم حتما تمام مطالبتو
پاسخ:مرسي


مهران
ساعت18:18---2 تير 1393
چنـــد ســـال بعـــــددخـــــتـــری از تـــــــــو



عـــــاشــــــق پــســــــری از مــــن خـــــواهــــد شــــد ..



فقــــط جــــان بچـــه اتـــــ مانـــــدن را یــــادَش بده
پاسخ:مرسي


منم...همون کچل پیر
ساعت16:28---2 تير 1393
هووووووووووومممممممممممم.........د

سعید
ساعت16:20---2 تير 1393
خداوند زن را برای مرد ومرد را برای زن مونس هم قرار داد
پاسخ:مرسي


علی
ساعت16:08---2 تير 1393
سلام زهرا جان وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری؟خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و نظرت رو مطرح کنی؟kahkeshan90.loxblog.com
پاسخ:مرسي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 2 تير 1393برچسب:,ساعت 11:21 توسط zahra|